Mity o redukcji – sprawdź w co nie powinnaś wierzyć.

październik 19, 2021 | Aktulaności, Uncategorized

Dzisiaj przychodzę do Ciebie z najczęstszymi mitami z jakimi się spotykam, które dotyczą redukcji. Przeczytaj o tym, co jest prawdą, a co niekoniecznie.
🔴“Podczas odchudzania najważniejsze są ćwiczenia, dieta jest mniej ważna”
Czy to prawda? Nie. Podczas redukcji najważniejszy jest deficyt kaloryczny. Nie zwracając uwagi na dietę i ćwicząc, będziemy tylko spalali nadmiar kalorii, a nie dążyli do ich zmniejszenia. Przez co nasz wysiłek może pójść na marne. Jasne, ćwiczenia są ważne, ale trzeba pamiętać, że podstawą odchudzania jest zmniejszenie kalorii spożywanych podczas całego dnia.
🟠„Tłuszcze tuczą”
Czy to prawda? Po części tak. Jeśli dzięki tłuszczom przekroczymy założony deficyt kaloryczny to możemy uznać, że tuczą. Ale, tak na dobrą sprawę, ten deficyt możemy równie dobrze przekroczyć białkiem czy węglowodanami. Albo brakiem ruchu 😉
Pamiętajmy, że w odchudzaniu nie chodzi o katowanie siebie i odmawianie sobie wszystkiego. Musimy jednak pamiętać, że to nadwyżka kalorii nas tuczy. Jeśli zjemy danego dnia coś tłustego, ale będziemy pilnować tego limitu kalorycznego, to na pewno nic złego nam się nie stanie.
🟡“Produkty light możesz jeść bez żadnych ograniczeń”
Czy to prawda? Nie. Warto czytać etykiety kupowanych przez nas produktów. Napoje, jedzenie “light” są wypełnione substancjami, które niekoniecznie są dla nas zdrowe oraz mogą wpłynąć na proces odchudzania. Pamiętajmy, że jeśli wypijemy taką colę zero nic się nie stanie, ale zachowajmy we wszystkim umiar.
🟢“Najlepiej nie jeść po 18:00”
Czy to prawda? Po części. Jeśli kładziesz się spać o 20:00, to rzeczywiście nie jadłabym po 18:00… Ale jeśli chodzisz spać np o 23:00, to śmiało o 20:00 możesz zjeść kolację. Najlepiej zadbać o to by ostatni posiłek był zjedzony około 3 godzin przed pójściem spać. Dzięki temu nie obciążysz swojego układu trawiennego.

Chcesz być na bieżąco? Zapisz się do mojego newslettera i otrzymaj w prezencie eBooka “TOP 5 Zdrowych Nawyków”!

.

Zobacz mój najnowszy eBook

Jak w prosty sposób zacząć się zdrowo odżywiać

Dla kogo jest ebook „Jak w Prosty sposób zacząć się zdrowo odżywiać? Dla wszystkich, którzy chcieliby zmienić swoje nawyki żywieniowe, w sposób, który nie wywróci ich życia do góry nogami.

To dieta ma być dla Ciebie – nie Ty dla diety! Poznasz 5 szybkich rozwiązań, które możesz wdrożyć właściwie natychmiast, a dzięki którym zyska Twoje zdrowie i sylwetka. Dowiesz się na co zwrócić uwagę robiąc zakupy czy przygotowując posiłki. Jeśli szukasz prostych sposobów, które będą stanowiły bazę dla zdrowego odżywiania – ten ebook jest dla Ciebie!

Posłuchaj ostatnich podcastów!

Złe i dobre strony pracy trenera personalnego

Złe i dobre strony pracy trenera personalnego

Złe i dobre strony pracy trenera personalnego Mam wrażenie, że dla niektórych bycie trenerem personalnym to łatwa praca i dobre pieniądze. I wcale się nie dziwię, że tak się może wydawać, patrząc na niektórych sławnych trenerów np. na Instagramie. Praca trenera ma...

Co przeszkadza nam w rozpoczęciu aktywności fizycznej?

Co przeszkadza nam w rozpoczęciu aktywności fizycznej?

Nie wszystko zależy od naszego "chcę" albo "nie chcę". Czasem pojawiają się przeszkody "zewnętrzne", które uniemożliwiają nam (przynajmniej w momencie ich wystąpienia) rozpoczęcie np. aktywności fizycznej. Jakie to mogą być przeszkody i jak można spróbować sobie z...

Postaw mi kawę na buycoffee.to